"Válka je příliš vážnou záležitostí, než aby mohla být svěřena armádě." Georges Clemenceau

Leden 2007

hack BDA repete

17. ledna 2007 v 17:27 | Reinar tu už nepiše, WDRat tu nikdy nepsal, tak kdo jiny to muže byt? |  .:Fallout: BDA (between demented abnormality):.
Nedavno mě přes ICQ (ale použivam Jabber) kontaktovala jista osoba, řikejme mu třeba Patrik, ktery mi nabidl velice zajimave informace.Patrik mi řekl, že nabidka administrace přimo z webu projektu BDA, nabizi mimořadne možnosti, jak web hacknout.Jako dukaz o zdařilem pruniku mi poslal jeden taky screenshot, kdy řikal, že se mu přes jeho kamarada (bal se totiž, aby Modmaker dostal jeho IP a ten kamoš ma stejně IP z proxy serveru z herny :) ) onen podle mě až moc upřimně pravdomluvny textik, ktery je dole na one strance (to jsem připominal jen pro totalni vypatlance a Modmakery :) ).Na konec bych chtěl Modmakerovi předat od Patrika vřele pozdravy... ;)

Novy mod pro Fallout Tactics: Děti Apokalypsy II

12. ledna 2007 v 8:24 | Necromancker |  VŠB
Včera večer se mi ozval Reinar s velmi zajimavou nabidkou.Nabidl mi možnost podilu na vyvoji pokračovani kampaně, ktera poměrně nedavno vyšla na Madbrahmině.Jedna se o Děti apokalypsy.Tuto kampaň sesmolili převažně brachove cheky a Reinar, a cheky zde uplatnil svoje kouzla s pismenky a Reinar dokazal, že s nepřehlednym FT editorem (aspoň pro mě) dokaže doslova zazraky (aspoň pro mě).Po dohodnuti take menši pracičky pro mě, kdy budu textařovi chekymu lozit do zeli, mi nabidl Reinar možnost dat nějake to info pro muj (puvodně Reinaruv) bulvarni projekt.Ostatně, kukněte se na toto interview:
<Reinar> Jinač, jestli chceš interview pro Falloutout ...
<necromancker> anoooooooo?????????????????
<necromancker> to mě zajima!
<necromancker> Co bys mi rad pověděl?
<Reinar> Dávám si dohromady něco smysluplného
<necromancker> a copak to je?
<Reinar> Hra navazuje na první kampaň, kterou jsme vypustili na světlo světa asi před rokem. Ta je zabugovaná a je vní spousta chyb. Dost jsme se poučili, takže předpokládám, že druhá kampaň bude mnohem na vyšší úrovni. Hráče zavede do pásma Alfa, což je málo zamořená oblast (asi 200km jižně od místa odehrávání první kampaně) a to asi 3 měsíce po jedničce. Většina armády Dětí Apokalypsy byla zničena při obraně, zvláště pak Pevnosti 06. Ta hrstka, která přežila, utekla právě do této oblasti a zde zakládá nová města a základny.

Chekotay je nezvěstný, Ratman a Daemon je mrtev. Jediní ze starých velitelů jsou Petruchka a Harley. Novými veliteli pak jsou například Ještěr a Reinar.

Kampaň bude obsahovat hlavně boj (což se dá u Falloutu Tactics více než očekávat), ale budou zde také prvky přežívání v pustině a různé společenské problémy ("Kde je má kravič ... ehm, tedy brahmínka?").
<necromancker> Kdo na tom pracuje?
<Reinar> Já se starám o mapy a o vedlejší, méně důležité textování a pak chekotay, který hlavně textuje a pak taky samozřejmě jako zakladatel projektu navrhuje vývoj kampaňě. Snažíme se vše spolu konzultovat, ale když je někdo 200 Km od vás, tak je ta domluva trochu horší. Není nad rozhovor mezi třema okama.
<Reinar> To je tak asi vše, prozatím. Hra je teprve v počátku vytváření. Hotovy jsou tři neotextované mise a dvě otextované speciální mise. Co se týče nových obejktů - bude několik speciálních a několik ztřeštěných zbraní. Taky se můžete těšit na nové sprity (obrázky objektů)
<necromancker> Fajn.Děkuji za rozhovor.
<Reinar> Není zač
<Reinar> A nyní se odeberu do hajan, kde si budu číst novou Pevnost.
<Reinar> zdar